HKN Huisartsen beschikt over een Cliëntenraad die de belangen behartigt van inwoners van de kop van Noord-Holland met betrekking tot de Acute Zorg (huisartsenspoedpost) en Chronische Zorg.
De Cliëntenraad HKN Huisartsen bestaat uit de volgende leden:
De Cliëntenraad adviseert de directie van HKN Huisartsen (gevraagd en ongevraagd) over onderwerpen die de kwaliteit van de zorg aangaan. Maar ook uw belangen als cliënt. Hierbij kunt u onder meer denken aan:
Klik hier om het jaarverslag 2023 van de cliëntenraad te openen.
De belangrijkste informatiebron voor de Cliëntenraad bent u. Ervaart u knelpunten of tekortkomingen? Of heeft u ideeën die kunnen bijdragen aan een verdere verbetering van de kwaliteit van de geleverde zorg? Benader ons dan actief. Wij zijn er voor u als cliënt en denken graag met u mee.
De Cliëntenraad is te bereiken via clientenraad@hknhuisartsen.nl