Cliëntenraad

HKN Huisartsen beschikt over een Cliëntenraad die de belangen behartigt van inwoners van de kop van Noord-Holland met betrekking tot de Acute Zorg (huisartsenspoedpost) en Chronische Zorg.

Leden

De Cliëntenraad HKN Huisartsen bestaat uit de volgende leden:

  • Fijko van der Laan, voorzitter
  • Andre Bijlsma
  • Irene Geiger
  • Annelies Stins
  • Barbara van der Klugt

Wat doet de Cliëntenraad?

De Cliëntenraad adviseert de directie van HKN Huisartsen (gevraagd en ongevraagd) over onderwerpen die de kwaliteit van de zorg aangaan. Maar ook uw belangen als cliënt. Hierbij kunt u onder meer denken aan:

  • Toegankelijkheid en bereikbaarheid van de zorg
  • Wachttijden
  • De wijze waarop u te woord wordt gestaan en wordt behandeld
  • Communicatie en informatievoorziening
  • Klachtafhandeling en incidentmeldingen

Jaarverslag cliëntenraad 2023

Klik hier om het jaarverslag 2023 van de cliëntenraad te openen.

Laat uw stem horen in het belang van alle (toekomstige) cliënten

De belangrijkste informatiebron voor de Cliëntenraad bent u. Ervaart u knelpunten of tekortkomingen? Of heeft u ideeën die kunnen bijdragen aan een verdere verbetering van de kwaliteit van de geleverde zorg? Benader ons dan actief. Wij zijn er voor u als cliënt en denken graag met u mee.

Contact met de cliëntenraad

De Cliëntenraad is te bereiken via clientenraad@hknhuisartsen.nl