Cliëntenraad

HKN beschikt over een Cliëntenraad die de belangen met betrekking tot de Acute Zorg (Huisartsenspoedpost) en Eerstelijns Zorg behartigt voor inwoners uit de Kop van Noord-Holland.

Wat doet de Cliëntenraad?

De Cliëntenraad adviseert de directie van HKN Huisartsen (gevraagd en ongevraagd) over onderwerpen die de kwaliteit van de zorg aangaan. Maar behartigt ook de belangen van patiënten van onze Huisartsenspoedposten en de Eerstelijns Zorg. Hierbij kun je onder meer denken aan:

  • Toegankelijkheid en bereikbaarheid van de zorg
  • Wachttijden
  • De wijze waarop u te woord wordt gestaan en wordt behandeld
  • Communicatie en informatievoorziening
  • Klachtafhandeling en incidentmeldingen

Cliëntenraad

Fijko van der Laan

Voorzitter Cliëntenraad

Andre Bijlsma

Lid Cliëntenraad

Irene Geiger

Lid Cliëntenraad

Annelies Stins

Lid Cliëntenraad

Barbera van der Klugt

Lid Cliëntenraad

Jaarverslag Cliëntenraad

Lees hieronder het jaarverslag van de Cliëntenraad 2024